Ønskeliste
Her er nogle ønsker/feedback fra mig 🙂 1. Når hvedekimolie er inkluderet i alle opskrifter, bliver det svært at bruge disse diæter andet end lejlighedsvis. Det er svært at få fat i og bliver frygtelig dyrt for en mellemstor hund. Jeg elsker Peludo, men det ville være rart, hvis kosttilskuddene også var tilgængelige andre steder (uden at skulle bestille fra udlandet). Måske bør dette fremgå, inden man køber et abonnement, da jeg havde indtryk af, at opskrifterne på portalen ville indeholde let tilgængelige ingredienser. Alternative kosttilskud ville være fantastisk! 2. Flere ingredienser er angivet efter vægt efter tilberedning. Det gør det meget mere besværligt end nødvendigt. Jeg så dit svar på en af opskrifterne, hvor du skrev, at man kan gange mængden af kød med 1,25(?), men det ville have været meget bedre, hvis den rå vægt var angivet fra starten. Man ender hurtigt med en masse ekstra ris, for eksempel 😅 3. Det ville være rart at have en funktion, hvor man kan give et like/sekund til andre medlemmers spørgsmål under opskrifterne. Ellers vil jeg gerne takke jer for en rigtig flot portal!
- Mange tak for din hjælpsomme og tankevækkende feedback, vi sætter virkelig pris på det! 😊 1. Vi er helt enige i, at udvalget i Norge desværre er dårligt. Opskrifterne er sammensat til brug i flere lande, og vi håber, at tilgængeligheden i Norge vil blive bedre med tiden. Det er muligt at erstatte hvedekimolie med E-vitamin-tilskud (tabletter), men disse er meget mere koncentrerede og derfor sværere at dosere korrekt. 2. Der er en teknisk grund til, at visse ingredienser er angivet efter tilberedningen, men jeg forstår, at dette er besværligt i praksis! Vi arbejder nu på en løsning, hvor rå/tørvægt også vil blive beregnet og angivet, så det er på vej 🚀 3. Meget godt forslag! Noteret og videregivet til udviklerne 😊 Endnu en gang mange tak for dit værdifulde input og venlige ord om portal…