Reaktion på subsidier
Hej, Koda har været på sei-diæten nu, hvilket er gået godt. Vi begyndte at introducere kosttilskud, startende med kobber, hvilket gik godt. Derefter introducerede vi forsigtigt Aniforte Canine Complete, hvilket har fået ham til at bide på sine knogler og slikke sig i lysken, hvilket han ikke har gjort før. Han fik Aniforte i to dage, men har ikke fået noget i fire dage nu. Hvad skal vi gøre nu? Han slikker og bider stadig af og til.
- Hej! Du har gjort det rigtige ved at vente med at give AniForte nu. Når han er symptomfri igen, kan du fortsætte med at introducere de andre kosttilskud (ikke AniForte). Tag dig god tid, der er ingen grund til at give alle kosttilskud på én gang. Det vigtigste er, at han bliver symptomfri i eliminationsperioden (ca. 8 uger). Hvis det viser sig, at han reagerer på AniForte, kan jeg hjælpe dig med at dække hans behov med andre kosttilskud. Men fokuser på kosten nu, og introducer gradvist de andre kosttilskud. Du gør et fantastisk stykke arbejde, fortsæt sådan! 💪🏼💛
- Han har ikke fået nogen kosttilskud, siden vi talte med dig i telefonen den 4. februar. Er det ikke vigtigt, at han får alle sine kosttilskud?
- Han kan sagtens klare sig uden kosttilskud i 8 uger, så du har stadig masser af tid :)
- OK, fint. 😀 Jeg er lige gået tilbage til den grundlæggende kost. Men hvor mange dage skal jeg vente, før jeg tilføjer et andet kosttilskud? Skal jeg vente, indtil han er helt symptomfri? Eller som Saga siger, 3-5 dage? Jeg kan mærke, at han stadig har maveproblemer, for han bliver også urolig, når vi løfter ham op. (Han skal til kiropraktor i morgen for at få det løsnet). Jeg håber ikke, det er laks og søde kartofler, han reagerer på😔
- Det er rigtigt, vent med det næste tilskud, indtil han er symptomfri (det kan tage 3-5 dage, eller det kan tage længere tid, afhængigt af hunden). Håber han får det bedre efter kiropraktoren! 💛
- Vi mistænker, at det er sej og søde kartofler, han reagerer på, da han er begyndt at bide mere på sit ben. Han er begyndt at spise græs. Vi venter et par dage til for at se, om nogle af reaktionerne fra kosttilskuddene stadig er til stede. Vi har bedt om en skræddersyet diæt.