køb af sej
Har nogen fundet den bedste løsning til sej? Jeg har brugt First Price før, men han har brug for så meget, at det ender med at blive en del pakker... Jeg har set, at Rema har en 2 kg-pakke, men jeg vil gerne vide, hvad I har fundet frem til som den bedste løsning? Eller hvis I kender et billigere sted! Helst en uden ben, da jeg har prøvet at fjerne benene fra fisk, jeg selv har fanget, men jeg er ikke særlig god til det😅
- Hej Vi bruger også First Price, Extra eller hvad der nu er billigst i fryserafdelingen. Ja, det bliver til mange pakker, men det er helt klart den billigste løsning (billigere end at købe direkte hos fiskehandleren), og de er ret nemme at stable i fryseren. Jeg spekulerer på, om vi i sidste ende bliver nødt til at købe en fryser kun til hundemad, stor hund = meget mad :) Jeg tror, det vil gå fint, for det, vi sparer i dyrlægeudgifter nu, kan gå til en ny fryser i første omgang :) Held og lykke til os alle!
- Det lyder som om du er på rette spor! Vi endte faktisk med at købe en ekstra fryser (100-200 liter), og det gjorde livet meget nemmere 😅 Fortsæt det gode arbejde, og held og lykke! ☘️💛
- Rema 1000's sei er endnu billigere end First Price. Jeg køber i blokke, har ikke set, at de har det i poser, må tjekke det.
- Åh, det vidste jeg ikke, tak for tippet! Jeg må hellere tage til Rema 😃