Alternativ til tang

Hej!😊 Bjarne er meget glad for lam, så vi har prøvet fårekød i en skål. Det er den opskrift, jeg har fundet med mest energi pr. gram, og i denne opskrift har han kun brug for i alt 249 gram om dagen. På en god dag formår han at spise det hele, fordelt på 3-4 måltider om dagen. Han er dog ikke særlig glad for tang, så jeg spekulerer på, om der er nogle alternativer, vi kan bruge i stedet? Vi har prøvet at bruge lunken bouillon, blande det godt sammen osv., men han mister interessen fuldstændigt, når vi tilsætter tang. Jeg vil ikke rigtig ændre opskriften nu, hvor vi endelig har fundet en, der ikke kræver så meget mad :/

• Hej! Det er jeg glad for, at get-in-bowl virker for Bjarne! 🐾 Jeg forstår godt, hvad du mener, og det er muligt, at vi kan løse dette teknisk i ingredienslisterne. Udfordringen ved selv at erstatte en ingrediens er, at tilskuddene tilsættes for at opfylde specifikke behov – for eksempel tilsættes tang/kelp for at tilføje jod, men du kan i stedet bruge jodtabletter. Udfordringen er, at opskriften/doseringen derefter skal justeres omhyggeligt, da dette påvirker balancen. Så vi må se, om vi kan løse dette på sigt! 😊