Knogler som kilde til calcium
Hej! Jeg vil gerne have opskrifter, der bruger knogler (kyllingehalser/vinger) som kilde til calcium i stedet for calcium pulver 😊 Det ville også være dejligt, hvis du kunne give mig nogle tips til, hvad jeg kan erstatte sardiner med, da min hund virkelig hader sardiner 😅
- Det er godt, at du foreslår det. Jeg ved, at mange mennesker er skeptiske over for knogler/kyllingehalser/vinger osv. Men jeg er helt enig med dig, så det kommer 😎 Du kan prøve andre typer små fisk, eventuelt grønne muslinger 🐟 Alternativt kan du erstatte det med lidt Dr. Baddaky Omega 3 (jeg giver det normalt, når jeg ikke giver sardiner – og omvendt).
- Min lille hund på 6 kg elsker knogler og spiser hele kyllingehalser på ingen tid 😅 Men jeg er lidt bange for at give ham dem for ofte, i tilfælde af at det er for meget calcium 😊 Kan jeg springe calcium pulveret i hans mad over på dage, hvor jeg giver ham kyllingehalser/vinger? Tak for tipsene! Hvis en opskrift indeholder sardiner, kan jeg så bare udelade dem og tilføje lidt Dr. Baddaky uden at påvirke balancen i opskriften?
- Hunde har en høj tolerance for calcium, så det bør være fint! Men du kan springe de dage over, hvor du giver dem knogler 🍖 Ja, det er rigtigt 🐟 Der vil være lidt mindre protein og lidt mere fedt, men det er en så lille forskel, at opskriften stadig vil være afbalanceret ☘️