"ernæringsberegner"

Jeg har en hund med allergi, som er blevet meget sundere på hjemmelavet mad. Tak, Ayla, for dit råd og din inspiration 😊 Men jeg er stadig usikker på, om min hund får det, han har brug for, og det ville være fantastisk at have en funktion – en slags ernæringsberegner, hvor jeg kunne indtaste mine egne opskrifter, få dem vurderet og få forslag til forbedringer. Mange af opskrifterne her indeholder også allergener, som min hund skal undgå, og en sådan funktion kunne også gøre det nemt og sikkert at tilpasse opskrifterne.

• Tak for din venlige feedback! 🫶🏼 Interessant tanke – det har vi faktisk selv overvejet! Det er ret teknisk krævende at implementere en sådan funktion, men vi kan godt lide udfordringer 😎 I mellemtiden er mit mål at opbygge et bibliotek med opskrifter, der er stort nok til, at alle kan finde noget, der passer til dem – selv hunde med allergier eller særlige behov. De opskrifter, der er tilgængelige nu, er på mange måder et udgangspunkt, en slags "grundpakke". Der vil blive tilføjet flere, og med tiden vil du også se flere varianter uden almindelige allergener. Tak igen for dit input, og lad mig vide, hvad din hund specifikt ikke tåler, så vil jeg gøre mit bedste for at skabe noget, der passer til den! 🐾
  • Hej, tak for dit hurtige og venlige svar 😊 Min hund tåler ikke kylling, æg eller laks. Jeg ser frem til at følge udviklingen af biblioteket 😊
  • Hej, jeg vil gerne bidrage her. Det arbejde, du har udført, er fantastisk. Al æren til dig og teamet! 🤩 Noget, jeg har tænkt på, som ville være en smart funktion, er muligheden for at starte med en opskrift, men sige, at jeg vil erstatte kylling med kalkun, lam osv. og derefter få beregnet de korrekte mængder mineraler og vitaminer i forhold til proteinkilden. Eller at man kunne fortælle Saga, at man vil bruge dette som proteinkilde, at dette er, hvad hunden får fra frugt og grøntsager, og så give vejledning om den mængde mineraler og vitaminer, man skal tilføje. Det ville være en drømmesituation :D
  • Mange tak – det er rigtig dejligt at høre! 🫶🏼 Og ja, det, du beskriver, er faktisk noget, vi også synes ville være rigtig fedt at opnå. At kunne ændre proteinkilden i en opskrift og få alle vitaminer og mineraler justeret automatisk, eller give Saga vejledning om, hvad hun skal bruge, og få tilbage, hvad der mangler – det er virkelig kernen i det, vi ønsker at opbygge på lang sigt. Det er teknisk udfordrende, men vi ser et stort potentiale i at gøre dette smartere og mere fleksibelt over tid. Feedback som dette er meget nyttigt for os, når vi tænker på videreudvikling og prioriteter 🤩 Så tak for din feedback – vi sætter virkelig pris på den 🙏