Struvitkrystaller

Ludde og Leonard, to 2-årige cocker-hanhunde, er ENDELIG blevet helt raske efter ikke-bakteriel urinvejsinfektion og enorme mængder struvitkrystaller, urin-pH på 7,5 og 8, proteiner og leukocytter efter 1,5 måneder på Evighetshundens opskrift med lavt fosfor- og magnesiumindhold. Ti tommelfingre op! De fik lidt løs mave i slutningen af fodringsperioden – jeg spekulerer på, om det skyldtes hvedekimoljen, som først blev tilgængelig og ankom med posten i slutningen af diætperioden.

• Så utroligt dejligt at høre, rigtig godt arbejde! 🎉 Har arbejdet meget med opskrifterne til urinvejene, så nu blev jeg glad 🥹 Hvad angår den løse mave til sidst, kan det godt være, at hvedekimolien var årsagen. Nogle hunde reagerer på den i starten, men det plejer som regel at gå over. Eventuelt kan man erstatte den med vitamindråber, har skrevet mere om det her: {{ARTICLE:can-i-replace-wheat-germ-oil:Can I replace wheat germ oil?}} Uanset hvad er de resultater, I har opnået, virkelig imponerende. Ti tommelfingre op her også! 😄
  • Helt vanvittigt godt! Godt gået!💕 De elskede også maden. Superbonus: De adfærdsproblemer, der opstod, er næsten stoppet. De slipper for smerter og smertestillende. Leonard var meget påvirket og blev anspændt af smerterne, fik muskelproblemer og blev bange og aggressiv. Han, der var verdens største krammebamse. Han får fysioterapi for de anspændte muskler, og adfærdsproblemerne er stort set væk, og krammebamsen er tilbage.😍 Glade drenge igen🎉
  • Åååå så fantastisk 😭 og så fine hunde!! Er det okay, at jeg deler et billede af dem i storyen på Instagram? 😍
  • Ja, hundemad er virkelig ikke «bare mad». Leonard er blevet undersøgt for HD, patella og alt muligt. Han haltede på den ene bagben af og til. Men det var spændte muskler i bækkenet på grund af smerter i urinvejene. Del løs😍 Ludde er den sorte og Leonard er den røde.