Alternativ til hvedekimolie

Hej! Nogle opskrifter indeholder meget hvedekimolie, som min hund ikke er særlig glad for, når der er meget af det. Kan det erstattes med noget andet? Frø/kerner, E-vitamin i kapsler osv.?

• Hej! Tak for dit input 🐶 Hvedekimolie er primært inkluderet i opskrifterne for at opfylde vitamin E-kravene og i nogle tilfælde som en fedtkilde. Hvis din hund ikke kan lide det, kan det erstattes med vitamin E i kapselform – men mængden skal justeres præcist, så opskriften forbliver afbalanceret. Vi arbejder på at finde en teknisk løsning på dette, hvor du kan vælge mellem forskellige muligheder direkte i opskriften – for eksempel hvedekimolie eller E-vitamin-tabletter – og automatisk få den rigtige mængde. Dette ville gøre det meget nemmere at justere efter smag, tilgængelighed eller intolerancer, og det er noget, vi håber at kunne implementere i fremtiden! 🤞🏼
  • Åh, fantastisk! Jeg glæder mig! 😊❤️
  • Jeg lavede urinvejskuren med kylling, svinekød og torsk i dag. Hunden var meget interesseret, men blev lidt skuffet, da han fik sin portion med Dr. Baddaky og hvedekimolie tilsat... Kan du hjælpe mig med tips til, hvilket E-vitamin-tilskud jeg kan bruge i stedet for hvedekimolie? Han har brug for hele 6,6 g hvedekimolie om dagen. Og så vil jeg prøve at skifte til Dr. Baddaky i kapselform, hvis de stadig er tilgængelige.
  • Hej! Jeg har skrevet en artikel om dette og hvad du kan erstatte det med 😊 {{ARTICLE:can-i-replace-wheat-germ-oil:Can I replace wheat germ oil?}}