Emne-tags
Jeg vil gerne have en funktion med emnetags, der fjerner visse opskrifter med disse tags. For os med allergier/intolerancer ville det være rart at kunne fjerne alle opskrifter med f.eks. fisk, kylling og oksekød fra udvalget uden at skulle gå ind i opskriften. Et intolerancetag, hvis man vil😉 Når det er sagt, er der i øjeblikket meget få opskrifter uden fisk, kylling og oksekød. Jeg vil også gerne se flere eliminationsdiæter, når det er muligt🤗 Fantastisk platform😍 Elsker at diskutere ting med Saga🐕
- Det er sjovt, du siger det, for jeg har foreslået nøjagtig det samme til udvikleren 😅 Jeg er helt enig i, at det giver mere mening at have det på den måde, så jeg vil tage det op igen på det næste møde! 💪🏼 Jeg noterer flere opskrifter uden fisk, kylling og oksekød, og jeg planlægger også at lave flere monoproteinopskrifter i fremtiden 🙌🏼 Mange tak, det er meget rart at høre! 😁 Saga er en klog en 🤭
- Så spændende! Fantastisk at få flere opskrifter med kun ét protein!
- Jeg ser også frem til flere opskrifter med kun én proteinkilde, ikke fordi jeg har en hund med allergi, men fordi jeg har begrænset plads i min fryser til at opbevare et stort antal ingredienser. I dag er halvdelen af min fryser fyldt med hundemad 🐶 ❤️ Ellers vil jeg bare sige tusind tak for alt det arbejde, I har lagt i denne vidunderlige portal 🌹
- Det er rigtig fedt, at udelukkelse af tags nu er på plads :D Ville bare lige sige, at opskriften: Ask special: Chicken & Coast, dukker op, selvom jeg udelukker kylling og fisk :)
- Ja, ikke sandt! 😄 Tak for beskeden, jeg giver udvikleren besked 🤓