Eliminationsdiæt, når hunden har været udsat for de fleste proteinkilder

Hej! Jeg mistænker, at min hund, Trille, har udviklet en allergi, og jeg vil gerne prøve en eliminationsdiæt for at finde årsagen. Jeg vil helst selv tilberede kosten med friske råvarer frem for at bruge et hydrolyseret eller allergivenligt tørfoder. Udfordringen er, at Trille har fået en meget varieret kost, siden hun var hvalp. Hun har spist både tørfoder, råfoder, frysetørret foder og godbidder med mange forskellige proteinkilder. Derfor er jeg usikker på, om der overhovedet findes proteiner, som hun faktisk ikke har været udsat for. Så vidt jeg har forstået, bør man under en eliminationsdiæt bruge én proteinkilde, som hunden aldrig har spist før. Hvad gør man, når det ikke ser ud til, at der findes et sådant alternativ? Er det stadig muligt at gennemføre en hjemmelavet eliminationsdiæt, eller vil et hydrolyseret veterinærfoder være den bedste løsning i en sådan situation? Er der andre alternativer eller anbefalinger, I ville overveje? Jeg sætter stor pris på alle råd og erfaringer.

• Jeg har identificeret kænguru som et nyt proteinkilde, men har brug for en fuldværdig opskrift, så jeg ved, at Trille får det, hun har brug for.