Anti-plak

Hej! Jeg har en hund, der er omkring 1,5 år gammel, og jeg synes nogle gange, at han har dårlig ånde. Især hvis han ikke har fået knogler eller andet at tygge på i et stykke tid. Jeg har læst, at typiske anti-plak-produkter kan hjælpe med dette, men kan jeg bare bruge dette som et ekstra supplement uden at give ham for meget omega 3, for eksempel? P.S. Hans ånde er ikke så dårlig, at han har huller i tænderne eller tandsten, men jeg synes bare, det er bedre, når han får mere at tygge på. Det er svært at formulere spørgsmålet, men jeg tror, du forstår 🥰

• Hej! Logans tang, som bruges i mange af opskrifterne, fungerer også som et naturligt middel mod plak. Bruger du en opskrift, der indeholder det? Tang indeholder hovedsageligt jod, men du kan drysse lidt mere oven på maden for at se, om det hjælper (f.eks. en halv måleske af den ske, der følger med) ☘️
  • Tio har også perioder med dårlig ånde. Og jeg tror, det hænger sammen med, at hans tarme ikke fungerer optimalt. Siden han begyndte at spise sej hver dag, lugter han ikke længere af blomster😂Han er på en eliminationsdiæt, så jeg giver ham ikke tyggeben. Er der nogle tyggeben, du kan anbefale til dem, der er på en eliminationsdiæt? Eller skal vi bare vente?
  • Tak for dit svar! 🥰 Jeg har brugt en af opskrifterne, der ikke indeholder tang. Men vi vil udvide, så han får lidt mere variation i dine opskrifter, så jeg vil vælge en af dem, der indeholder tang 🤗
  • Ja, det begynder hurtigt at lugte af fisk 🙈 Du kan bruge tørret fisk/tørret hvid fisk eller disse: [Tyggestænger hvid fisk](https://peludoslo.no/products/vitbit-torsk-gullerot-sticks) Hvis du bruger "evighetshunden10", får du 10 % rabat 💛
  • Tak🙏🙏