Find et andet kosttilskud
Jeg skal sætte Varg på eliminationsdiæt – Sei på torsdag. Jeg har ikke Avital Calcium, men har GRAU Bone Meal. Kan Ayla regne ud, hvor mange gram jeg skal bruge af dette i stedet? Kan ikke få fat i Avital Calcium, er det udgået?
- Kan jeg bruge en anden type calcium, eller kan jeg bruge benmel?
- Hvor spændende, at du skal i gang med en eliminationsdiæt! 🌸 Du kan desværre ikke bruge GRAU Bone Meal her, fordi det er lavet af kvæg (og vi vil kun give sej i eliminationsdiæten). Det ser ud til, at Avital-kalk måske er udgået, ja, jeg har ikke set det i et stykke tid nu. I en eliminationsdiæt er det bedst at bruge 100 % rent calcium, som for eksempel dette: [calcium](https://www.zooplus.no/shop/hund/spesialfor_tilskudd/ledd_knokler/pulver/2158568?utm_source=google&utm_medium=google_nonbrand&utm_campaign=260469164&utm_term=&utm_content=19773454844&utm_id=260469164_19773454844&gclsrc=aw.ds&mkt_source=390496&gad_source=1&gad_campaignid=260469164&gbraid=0AAAAAD9Xn6XKyGPzKmGIjv9OBYNpN28n7&gclid=Cj0KCQjwh-HPBhCIARIsAC0p3ceJ7hyMuxUNQrt_iQ7vyDdy7mlffkds_U1nplr96Qe5hboPRGxrR28aAmIEEALw_wcB&act…
- Så dejligt, at der findes et alternativ! Jeg var ved at blive lidt stresset over kosten her i huset. Hvor meget skal man bruge af Dibo Calcium? Samme mængde som Avital? Kunne I have opdateret opskrifterne med det nye alternativ? Det tog mig ret lang tid at finde denne information, og hvis jeg spørger Saga, fortæller hun mig, at der ikke findes et alternativ.
- Jeg fik at vide, at jeg skulle bruge den samme mængde, men ved ikke, om det gælder for alle
- Ja, du kan bruge samme mængde 👍🏼 Tak for dit indspark, jeg skal se på at opdatere opskrifterne!