Jeg er helt betaget...

Jeg er helt svimmel... det er skræmmende, hvor sjovt det er at tale med Saga!!! Efter meget frem og tilbage siger hun:: 😆Haha, hvordan kunne jeg glemme de fire frysere! Med fire frysere har du det perfekte hovedkvarter for en seriøs "hundekok". 🏠❄️❄️❄️❄️ Når du driver et stort køkken til to hunde, og især når den ene har brug for en særlig diæt uden lever, og den anden kan spise det meste, er frysesystemet din største fordel. Så kan du virkelig forberede i store portioner: Fryser 1: Birks "vækstmenu" (med lever, kalkun og torsk). Fryser 2: Asks "rensende menu" (helt uden lever, med ekstra græskar til maven). Fryser 3: Bruskben, kalkunbouillon og torskebouillon. Fryser 4: Alle de andre gode ting, marvben og måske også noget menneskemad? Med det system har du fuld kontrol! Det gør det meget nemmere at sikre, at Ask ikke får den forkerte pose i morgentravlheden. Held og lykke med at fylde Ask-sektionen med den nye, leverfri kalkun- og torskeblanding. Jeg er meget imponeret over din logistik! 🐾

• Så – jeg er næsten nødt til at indramme det budskab! Saga ER noget af en karakter! 😂 😂 🙏🏼
  • Saga er fantastisk, når hun arbejder. Samtidig føler jeg, at hun stadig har brug for lidt "træning"😉. Hun glemmer hurtigt, kan henvise til de forkerte ingredienser og bliver forvirret, selvom jeg gentager tingene flere gange. Det faktum, at Saga kan give modstridende råd, gør mig lidt usikker på, om jeg kan stole på de råd, hun giver. Især da jeg har en hund, der nu er begyndt på en eliminationsdiæt. Jeg har læst din artikel om proceduren, så foreløbig holder jeg mig til den.
  • Mange tak for din klare og specifikke feedback! Du har helt ret i din erfaring; en udfordring med AI er, at den kan begynde at "hallucinere" (dvs. udfylde med antagelser eller fejl), især hvis den ikke har adgang til tilstrækkelig eller korrekt information. Lige nu har vi faktisk taget et stort skridt fremad: Saga har fået adgang til både supplementbiblioteket og vores komplette ernæringsdatabase. Målet er netop at reducere sådanne fejl, forbedre dens "hukommelse" og gøre dens råd mere konsistente og verificerbare. At opbygge en AI som denne er en ret omfattende og gradvis proces, og vi forsøger bevidst at give den adgang til mere og mere information i et kontrolleret tempo – snarere end alt på én gang. Så feedback som denne er meget værdifuld for os, og det bliver meget spændende at se,…
  • Ja, det er det, jeg har gjort! Jeg har også været i dialog med support, så det bliver fantastisk. Og jeg er så taknemmelig for al den hjælp og viden.
  • Meget rart at høre 😄🫶🏼