Østers
Hej, findes der overhovedet noget, der kan erstatte østers? En af mine hunde kan simpelthen ikke lide det, tror jeg 😀 Jeg prøvede det, og hun kastede konsekvent den mad op igen... men gør det aldrig med andet!
- Hej 😊 Jeg ser udfordringen, nogle hunde har ret klare meninger om østers/muslinger 😄 Østers/muslinger er med i opskriften for at dække zinkbehovet. Hvis du bare fjerner dem uden at erstatte zink, bliver der lidt for lidt zink over tid. Det går fint at give opskriften uden østers indimellem, men vær opmærksom på, at den så ikke vil være fuldværdig (og det behøver den heller ikke være hver dag). Da det er lidt besværligt at regne den rigtige mængde zink ud selv, vil jeg hellere anbefale, at du bruger en opskrift, der er lavet uden østers, hvor zink allerede er tilsat i den rigtige mængde. Så slipper du for at regne på det selv, og ved, at den er afbalanceret. Du kan sagtens give Så enten: - give opskriften uden østers (men vær opmærksom på, at den ikke er fuldgyldig, og at du bør variere…
- Tak for svaret😉👌