Spørg, Birk og Hanne
Hej alle sammen. Er I spændte på at lave mad...? Jeg har to Schapendoes. Ask er 11,5 år og Birk er 1,5 år. Jeg har fodret dem med rå mos og kalvekalv i årevis, men da Ask blev diagnosticeret med spondylose, forhøjede leverværdier, vitamin A, betændelse, og dyrlægerne ville sætte ham på en afbalanceret diæt med kun tørfoder, vidste jeg, at noget ikke var rigtigt! Nej, det vil jeg ikke gøre! Jeg blandede mos og tørfoder i et stykke tid, og alle værdierne faldt. Jeg "fandt" Ayla og skiftede til mos, græskar, ren kylling, æggehvide og knogler for at eliminere vitamin A-indtagelsen. Målet er i det mindste at få vitamin A ned på et acceptabelt niveau og hjælpe Ask med at fortsætte med at nyde et godt seniorliv. Nu er jeg sprunget ud i denne verden og diskuterer meget med Saga; spændende og skræmmende... Jeg glæder mig til at høre og se, hvem resten af jer er!
- Hej Ask, Birk og Hanne! 🐾 Hvor dejligt, at I har kastet jer ud i denne mærkelige, vidunderlige, nørdede verden af hjemmelavet hundemad! 💛 Det lyder som om, I har stået over for nogle svære valg med Ask – og jeg hepper på, at I følger jeres mavefornemmelse 💪🏼 Tak for at starte denne tråd, jeg håber, at flere vil deltage! 🐶✨ Med venlig hilsen, Ayla og Koda ☘️