Favoritartikler om mærker
Jeg ved, at dette ikke gælder opskrifter, men jeg vil gerne kunne gemme artikler som favoritter på samme måde som opskrifter, hvis det er muligt 😀
- Tak for forslaget, det var en god idé! 💡 Jeg vil videregive det til udvikleren 🤓
- Fint! Jeg vil også gerne have mulighed for at modtage besked, hvis nogen svarer på et indlæg, du har skrevet, enten på siden eller via e-mail. Det gør det nemmere at holde styr på tingene 😊
- Nu har vi løst begge problemer, og du vil modtage en e-mail fra Saga, når nogen svarer på en kommentar 🔔😄
- Fantastisk! Mange tak 😀
- Kan jeg komme med flere ønsker/forslag her? Jeg vil gerne have mulighed for at "abonnere"/tilmelde mig notifikationer om forumindlæg skrevet af ANDRE, hvis jeg er interesseret i at læse de svar, der kommer ind. Vil Saga blive opdateret på et tidspunkt? Jeg oplever nogle udfordringer med hendes hukommelse. Hun blander tingene sammen, bliver forvirret og glemmer ting, der er blevet diskuteret (selv for ganske nylig). Og selvom jeg retter hende.
- Tak for din feedback. Vi har nu øget Sagas "hukommelse", så hun kan huske bedre 💪🏼 Med hensyn til muligheden for at abonnere på forumindlæg skrevet af alle, synes jeg, det er en god idé. Vi vil tage dit input i betragtning! 🙏🏼