Ønskeliste
Her kommer noen ønsker/tilbakemeldinger fra meg 🙂 1. Når det er hvetekimolje i samtlige oppskrifter blir det vanskelig å benytte disse diettene annet enn innimellom. Det er vanskelig å få tak i og blir forferdelig dyrt for en mellomstor hund. Jeg digger Peludo, men det hadde vært fint om tilskuddene var mulig å få tak i andre steder også (uten å måtte bestille fra utlandet). Det burde kanskje opplyses om dette før man kjøper abonnement, siden jeg hadde inntrykk av at oppskriftene i portalen skulle inneholde lett tilgjengelige ingredienser. Alternative tilskudd hadde vært helt supert! 2. Flere ingredienser er oppgitt med vekt etter koking. Det gjør det veldig mye mer tungvint enn nødvendig. Jeg så svaret ditt på en av oppskriftene om at man kan gange mengden kjøtt med 1,25(?) men det hadde vært mye bedre om det bare ble oppgitt rå vekt i første omgang. Blir fort mye ekstra ris f.eks 😅 3. Det hadde vært fint med en funksjon for å gi tommel opp/second that på andre medlemmers spørsmål under oppskriftene. Ellers vil jeg takke for en veldig fin portal!
- Tusen takk for gode og gjennomtenkte tilbakemeldinger, det setter vi stor pris på! 😊 1. Helt enig i at utvalget i Norge dessverre er dårlig. Oppskriftene er formulert for å kunne brukes i flere land, og vi håper tilgjengeligheten i Norge vil bli bedre etter hvert. Det er mulig å erstatte hvetekimolje med vitamin E som tilskudd (tabletter), men dette er langt mer konsentrert og derfor også vanskeligere å dosere korrekt. 2. Det er en faglig grunn til at enkelte ingredienser er oppgitt etter koking, men skjønner godt at dette er tungvint i praksis! Vi jobber nå med en løsning der rå/tørr vekt også vil regnes ut og oppgis, så dette er på vei 🚀 3. Veldig godt forslag! Notert og tas videre til utviklerne 😊 Igjen – tusen takk for fine innspill og for hyggelige ord om portalen, det er sånne ti…