kjøp av sei

noen som har funnet det beste alternativet for sei? jeg har før brukt first price sin men han skal ha så mye at det blir jo en del pakker med dem…. har sett rema skal ha en 2kg pakke, men lurer på hva dere har funnet som beste løsning? eventuelt om dere vet om et billigere sted! helst en som er uten bein da jeg har prøvd å få vekk bein fra fisk jeg har fisket selv men jeg hadde ikke noe talent for det😅

• Hei Vi bruker også First Price, eller Extra eller hva det enn er som er billigst i frysedisken. Ja det blir mange pakker, men dette er definitivt det billigste alternativet(billigere enn rett fra fisker) og de er ganske enkle å stable i frysern. Spørs om vi må kjøpe en fryser bare til hundemat etterhvert, stor hund = mye mat :) Tenker det går helt greit, for det vi sparer i veterinærutgifter nå kan i første runde gå til ny fryser:) Ønsker oss alle lykke til jeg
  • Høres ut som dere er på god vei! Vi kjøpte oss faktisk en ekstra fryser til slutt (100-200L), og det gjorde livet en god del enklere 😅 Stå på videre, masse lykke til! ☘️💛
  • Rema 1000 sin sei er enda billigere enn First Price. Jeg kjøper i blokker, har ikke sett at de har i pose, må sjekkes ut.
  • Oi, det visste jeg ikke, takk for tips! Må komme meg til Rema 😃