Eliminasjonsdiett sei- kobber kapsler

Hei, Lando (mellompuddel) på 1,5 år skal begynne på eliminasjonsdietten som bruker sei. Jeg finner derimot ikke de kobber-tablettene fra Thorne noe sted. Er det murlig å bruke et annet merke her? Isåfall hvilket?

• Hei! Så bra at du gjør dette skikkelig med eliminasjonsdiett – det er virkelig gull verdt å gjøre det grundig fra start 🐶 Ser ut som Thorne sin er utsolgt over alt, men du kan bruke Holistic sin: [Kobber](https://www.bodystore.no/koppar-2-mg-90-kapslar/A5095-97.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&dema_id=21154207635&undefined=utm_content%3D&undefined=utm_term%3D&undefined=gadid%3D&utm_campaign=campaign&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=21154212402&gbraid=0AAAAAC0G92Mi9785TPLkrs8uClUmtDNpW&gclid=CjwKCAjwhLPOBhBiEiwA8_wJHPYJKp_bPsQMTQUsBYWJtXOdZutGUSrGsquRMzQWxCa6Sv49evWjCRoCWmwQAvD_BwE)
  • Hei igjen og takk for svar sist. Vi har gått tom for avital calcium. Da jeg egt hadde laget blandingsforhold som skulle vare i 20 dager fikk jeg beskjed av hundepappa.no at aniforte canine hadde kanskje blitt salmonella infisert. Og måtte da kaste hele blandingen. Som gjør at jeg bare har 5 dager igjen verdt av calcium. Er det et sted du vet jeg kan få tak i det? Eller evt et annen produkt jeg kan bruke av kalsium mens vi venter på at nettbutikker får det inn igjen? Mvh katrine
  • Ja, hørte det – veldig kjedelig 😕 Avital Calcium kan erstattes med dette: [Dibo kalsium](https://www.zooplus.no/shop/hund/spesialfor_tilskudd/ledd_knokler/pulver/2158568?activeVariant=2158568.0&mkt_source=1457261&utm_content=Spesialf%C3%B4r%20og%20f%C3%B4rtilskudd&utm_term=DIBO&utm_id=2158568.0&product_id=2158568.0&aw_affid=559319&utm_source=affiliate&utm_medium=awin&utm_campaign=559319&awc=23604_1779361768_06398e0b70b051881b73e178eb1472a6)
  • Hei igjen. Vi fikk beskjed om å kaste aniforte Barf fordi det var funn av salmonella. Nå har han gått uten denne i omtrent 2 uker. Og Lando har fått veldig løs mage. (Trodde det skulle komme ny fra hundepappa ganske fort da vi fikk melding om det.) men er fortsatt ikke sendt varen. Er det noe annet vi kan bruke i mellomtiden?
  • Og dersom diaréen vedvarer og jeg ikke skal erstatte den? Kan jeg da legge til en spiseskje med ris?
  • Hei! Det går fint å gå uten AniForte noen uker (hunder kan fint gå uten tilskudd i 8 uker). Satser på at det kommer tilbake snart! 🤞🏼 Ang. løs avføring ville jeg gitt litt gresskar (kokt gresskar, gresskarpure, gresskarpulver) eller loppefrøskall (psyllium husk). I denne artikkelen ser du en tabell med eksempler og dosering: {{ARTICLE:fibre-stool-quality:How Fibre Can Help Improve Your Dog's Stool Quality}}
  • Hei Ayla, Lando har vært hos vetrinær og tatt en blodprøve. Denne viste forhøyde lever verdier på 800ALTA. Han skal derfor over på proplan HEPATIC. Jeg er veldig glad i råforing og hjemmelaget mat. Han har fungert fint på sei og søtpotet diett men uten hvetekimolje. Har du noen tanker rundt mat jeg kan gi, når leveren er på vanlige verdier igjen?. Jeg mistenker at kobber er delaktig i økte lever ALTA verdier.
  • 800 ALAT*