Magetrøbbel

Varg. Yakutian laika 7 mnd, 20 kg. Begynte med en rå begynnelse for 14 dager siden. Klarer ikke stabilisere han. Til og fra med diaré og løs avføring. Sluttet med fiskeolje for 3 dager siden og har brukt bare 5 gram hvetekimolje. Bra avføring på morgenen, men løsere og løsere utover dagen. I dag diaré. Kan jeg bruke noe annet for og gi han E-vitamin? Han har til tider vært noe løs i magen når jeg har gitt Mush og Vom også, men da stabiliserte jeg med gulerøtter. Kan jo ikke fortsette med dårlig mage, så mye lengre. Grunnen til jeg sluttet med vom, var at jeg fikk han til å spise. Litt oppgitt nå

• Du kan gi vitamin E-dråper isteden, har skrevet mer om det her: {{ARTICLE:can-i-replace-wheat-germ-oil:Can I replace wheat germ oil?}} Kanskje du bør prøve en oppskrift med mindre fett? Den du gir nå, og råfôr generelt, har et relativt høyt fettinnhold. Vi har flere oppskrifter med lavere fettinnhold som kanskje han tolererer bedre?
  • Takk for svar. Det virker som han tåler maten bedre nå, to dager uten. Ser den at han trenger oljen til noe annet enn bare e-vitamin. Men store mengder olje både i hvetekimolje, de baddaky fiskeolje og sardiner. Synes det høres så mye ut, med sardiner og de baddaky. Kan jeg bruke noen annen oppskrift, enn denne? Dette er jo en valp i vekst og dette var eneste oppskrift jeg fikk opp, da jeg søkte.
  • Du kan gjerne bytte på å gi sardiner og fiskeolje, du trenger ikke gi de samtidig 😊 Det kommer flere oppskrifter til valper i vekst snart! 🐶