Alternativ til hvetekimolje

Hei! Noen oppskrifter krever en god del hvetekimolje, noe hunden min ikke er veldig glad i når det blir mye av det. Kan dette erstattes med noe annet? Frø/kjerner, vitamin E i kapsel, etc?

• Hei! Takk for innspill 🐶 Hvetekimolje er først og fremst med i oppskriftene for å dekke behovet for vitamin E, og i noen tilfeller også som fettkilde. Hvis hunden din ikke liker det, kan det erstattes med vitamin E i kapselform – men mengden må tilpasses nøyaktig slik at oppskriften fortsatt blir balansert. Vi jobber med å finne en teknisk løsning for akkurat dette, hvor du kan velge mellom ulike alternativer direkte i oppskriften – for eksempel hvetekimolje eller E-vitamin-tablett – og få riktig mengde automatisk. Det hadde gjort det mye enklere å tilpasse etter smak, tilgjengelighet eller intoleranser, og det er noe vi håper å få på plass fremover! 🤞🏼
  • Å, så flott! Det ser jeg fram til! 😊❤️
  • Jeg lagde urindietten med kylling, svin og torsk i dag. Hunden var veldig interessert, men ble litt skuffet da han fikk porsjonen sin som var tilsatt Dr Baddaky og hvetekimolje... Kan du hjelpe meg med tips om hvilket E-vitamintilskudd jeg kan bruke istedenfor hvetekimolje? Han skal ha så mye som 6,6 g hvetekimolje pr dag. Og så skal jeg prøve å gå over til Dr Baddaky i kapselform, hvis de fremdeles finnes.
  • Hei! Har skrevet en artikkel om dette og hva du kan bytte ut med 😊 {{ARTICLE:can-i-replace-wheat-germ-oil:Can I replace wheat germ oil?}}