Emnetagger

Jeg skulle gjerne hatt en funksjon med emnetagger som fjerner visse oppskrifter med disse taggene. For oss med allergier/intoleranser så hadde det vært fint å fjerne alle oppskrifter med f.eks fisk, kylling og storfe fra utvalget uten å måtte gå inn på oppskriften. En intoleransetagg if you will😉 Med det sagt er det foreløpig veldig få oppskrifter uten fisk, kylling og storfe. Skulle gjerne hatt flere eliminasjonsdietter også når det er mulighet for det🤗 Fantastisk plattform😍 Elsker å diskutere med Saga🐕

• Morsomt at du sier det, for jeg har foreslått akkurat det samme til utvikleren 😅 helt enig i at det gir mer mening å ha det på den måten, så skal ta det opp igjen på neste møte! 💪🏼 Noterer ned flere oppskrifter uten fisk, kylling og storfe, har også tenkt til å lage flere monoprotein-oppskrifter fremover 🙌🏼 Tusen takk, veldig hyggelig å høre! 😁 Saga er en luring 🤭
  • Så gøy😅 Fantastisk med flere monoprotein-oppskrifter!🙌👏👏
  • Jeg ser også frem til flere monoproteinoppskrifter, ikke fordi jeg har hund med allergiproblematikk men fordi jeg har begrenset plass i fryseren til å oppbevare et stort antall ingredienser. Pr i dag er halve fryseren fyllt med hundemat 🐶 ❤️ Ellers vil jeg bare si tusen takk for arbeidet du legger i denne flotte portalen 🌹
  • Veldig kult at ekskludering av tagger nå er på plass :D Ville bare si ifra at oppskriften: Ask spesial: Chicken & Coast, kommer opp selvom jeg ekskluderer kylling og fisk :)
  • Ja ikke sant! 😄 Takk for beskjed, skal si ifra til utvikler 🤓