Eliminasjonsdiett når hunden har vært eksponert for de fleste proteinkilder

Hei! Jeg mistenker at hunden min, Trille, har utviklet allergi, og ønsker å prøve en eliminasjonsdiett for å finne årsaken. Jeg ønsker aller helst å lage dietten selv med ferske råvarer, fremfor å bruke et hydrolysert eller allergivennlig tørrfôr. Utfordringen er at Trille har fått et svært variert kosthold siden hun var valp. Hun har spist både tørrfôr, råfôr, frysetørket fôr og godbiter med mange ulike proteinkilder. Derfor er jeg usikker på om det finnes noen proteiner hun faktisk ikke har vært eksponert for. Slik jeg har forstått det, bør man bruke én proteinkilde hunden aldri har spist tidligere under en eliminasjonsdiett. Hva gjør man når det ikke virker som det finnes et slikt alternativ? Er det fortsatt mulig å gjennomføre en hjemmelaget eliminasjonsdiett, eller vil et hydrolysert veterinærfôr være den beste løsningen i en slik situasjon? Finnes det andre alternativer eller anbefalinger dere ville vurdert? Jeg setter stor pris på alle råd og erfaringer.

• Jeg har identifisert kenguru som en novel protein, men trenger en fullverdig oppskrift så jeg vet at Trille får i seg det hun trenger.