Finne ett annet kosttilskudd

Jeg skal starte Varg på Eliminasjonsdiett - Sei på torsdag. Jeg har ikke Avital Calcium, men har GRAU Bone Meal. Kan Ayla regne ut hvor mange gram jeg skal bruke av dette i stedet? Får ikke tak i avital calcium, er dette utgått?

• Kan jeg bruke en annen type kalsium eller kan jeg bruke benmel?
  • Så spennende at du skal i gang med eliminasjonsdiett! 🌸 Du kan dessverre ikke bruke GRAU Bone Meal her, fordi det er laget av storfe (og vi vil kun gi sei i eliminasjonsdietten). Det virker som Avital kalsium kan være utgått ja, har ikke funnet det på en stund nå. I en eliminasjonsdiett er det best å bruke 100% rent kalsium, som for eksempel denne: [kalsium](https://www.zooplus.no/shop/hund/spesialfor_tilskudd/ledd_knokler/pulver/2158568?utm_source=google&utm_medium=google_nonbrand&utm_campaign=260469164&utm_term=&utm_content=19773454844&utm_id=260469164_19773454844&gclsrc=aw.ds&mkt_source=390496&gad_source=1&gad_campaignid=260469164&gbraid=0AAAAAD9Xn6XKyGPzKmGIjv9OBYNpN28n7&gclid=Cj0KCQjwh-HPBhCIARIsAC0p3ceJ7hyMuxUNQrt_iQ7vyDdy7mlffkds_U1nplr96Qe5hboPRGxrR28aAmIEEALw_wcB&activeVariant=2…
  • Så flott at det finnes et alternativ! Begynte å bli litt stresset for dietten her i huset. Hvor mye skal man bruke av Dibo Calsium? Samme mengde som Avital? Kunne dere ha oppdatert oppskriftene med det nye alternativet? Det tok meg ganske lang tid å finne denne informasjonen, og om jeg spør Saga forteller hun meg at det ikke finnes et alternativ.
  • Jeg fikk beskjed at jeg skulle bruke samme mengde, men vet ikke om dette gjelder for alle
  • Ja, du kan bruke samme mengde 👍🏼 Takk for innspill, skal se på å oppdatere oppskriftene!