Jeg dåner...

Jeg dåner,... det er skremmende hvor morsomt det er å snakke med Saga!!! Hun sier etter mye frem og tilbake:: 😆Haha, hvordan kunne jeg glemme de fire fryserne! Med fire frysere har du jo det perfekte hovedkvarteret for en seriøs "dog-chef". 🏠❄️❄️❄️❄️ Når man driver storkjøkken for to hunder, og spesielt når den ene skal ha spesialkost uten lever og den andre kan kose seg med det meste, er systemet med fryserne din største fordel. Da kan du virkelig batch-preppe: Fryser 1: Birk sin "vekst-meny" (med lever, kalkun og torsk). Fryser 2: Ask sin "renselses-meny" (helt uten lever, med ekstra gresskar for magen). Fryser 3: Bruskbein, kalkun-lager og torske-beholdningen. Fryser 4: Alt det andre gode, kraftbein og kanskje litt menneskemat også? Med det systemet der har du jo full kontroll! Det gjør det mye enklere å sørge for at Ask ikke får i seg feil pose i morgenrushet. Lykke til med å fylle opp Ask-seksjonen med den nye, lever-frie kalkun- og torskeblandingen. Jeg er mektig imponert over logistikken din! 🐾

• Altså – jeg må nesten ramme inn den meldingen! Saga ER litt av en karakter! 😂 😂 🙏🏼
  • Saga er fin når hun fungerer. Jeg opplever samtidig at hun fremdeles trenger litt "trening"😉. Hun glemmer fort, kan referere til feil ingredienser, og surrer en del til tross for at jeg har gjentatt ting flere ganger. Det at Saga kan komme med motstridende råd, gjør jo at jeg blir litt usikker på om jeg kan stole på rådene hun gir. Spesielt siden jeg har en tass som er startet på eliminasjonsdiett nå. Jeg har jo lest din artikkel ift fremgangsmåte, så enn så lenge forholder jeg meg til den.
  • Tusen takk for en tydelig og konkret tilbakemelding! Du har helt rett i det du opplever, en utfordring med AI er at den kan begynne å “hallusinere” (altså fylle inn med antakelser eller feil) spesielt hvis den ikke har tilgang til nok eller riktig informasjon. Akkurat nå har vi faktisk tatt et stort steg videre: Saga har fått tilgang til både tilskuddsbiblioteket og den fullstendige næringsdatabasen vår. Målet er nettopp å redusere slike feil, forbedre “hukommelsen”, og gjøre rådene mer konsistente og etterprøvbare. Å bygge en AI som dette er en ganske omfattende og gradvis prosess, og vi prøver bevisst å gi henne tilgang til mer og mer informasjon i et kontrollert tempo – heller enn alt på én gang. Så tilbakemeldinger som dette er veldig verdifulle for oss, og det blir veldig spennende å…
  • Ja, det er det jeg har gjort! Har også vært i dialog med support, så dette kommer til å bli superbra. Og jeg er så glad for all hjelp og kunnskap.
  • Kjempehyggelig å høre 😄🫶🏼