Østers
Hei, finnes det i det hele tatt noe som kan erstatte østers? En av hundene mine liker det rett og slett ikke tror jeg 😀 Jeg prøvde det og hun kastet konsekvent opp igjen den maten...men gjør det aldri med annet!
- Hei 😊 Ser utfordringen, noen hunder har ganske tydelige meninger om østers/muslinger 😄 Østers/muslinger er med i oppskriften for å dekke sinkbehovet. Hvis du bare tar dem bort uten å erstatte sink, så blir det litt lite sink over tid. Det går fint å gi oppskriften uten østers innimellom, men vit at den da ikke vil være fullverdig (og det trenger den heller ikke være, hver dag). Siden det er litt knotete å regne ut riktig mengde sink selv, vil jeg heller anbefale at du bruker en oppskrift som er laget uten østers, hvor sink allerede er lagt inn som tilskudd i riktig mengde. Da slipper du å regne på det selv, og vet at det er balansert. Du kan fint gi Så enten: - gi oppskriften uten østers (men vit at den ikke er fullverdig og at du bør variere med andre for å dekke behovet for sink) - el…
- Takk for svar😉👌