Ask, Birk og Hanne
Hei alle. Spennende med kokkelering...? Jeg har to Schapendoes. Ask er 11,5 og Birk 1,5. Jeg har vært råforer av mush og vom i alle år, men da Ask fikk påvist spondylose, forhøyede leververdier, Vitamin A, betennelse og veterinærene ville sette han på et balansert kosthold på kun tørrfor kjente jeg at det stakk i magen!! Nei det vil jeg ikke!! Blandingsforet en stund med mush og tørrfor, alle verdiene gikk nedover, "fant" Ayla og gikk over til mush , gresskar, ren kyllig, eggehvite, bein for å eliminere inntak av Vitamin A. Målet er å få i hvert fall Vitamin A til akseptable verdier og hjelpe Ask videre med en god seniortilværelse.. Nå har jeg hoppet inn i denne verdenen og diskuterer mye med Saga; spennede og skremmende... Gleder meg til å høre og se hvem dere andre er!
- Hei Ask, Birk og Hanne! 🐾 Så hyggelig at dere har hoppet inn i denne rare, fine, nerdete verdenen av hjemmelaget hundemat! 💛 Det høres ut som du har stått i noen tøffe valg med Ask – og jeg heier sånn på deg for å følge magefølelsen 💪🏼 Takk for at du starter denne tråden, håper flere vil slenge seg på! 🐶✨ Hilsen Ayla og Koda ☘️