Favorittmerke artikler
Jeg vet at dette ikke gjelder oppskrifter, men jeg skulle gjerne kunne favorittmerke artikler på samme måte som oppskrifter hvis det er mulig å få til 😀
- Takk for forslaget, det var en god ide! 💡 Skal ta det videre til utvikleren 🤓
- Supert! Skulle gjerne også hatt mulighet for å få notifications hvis noen svarer på et innlegg du har skrevet, enten på siden eller via email. Lettere å følge med da 😊
- Nå har vi fikset begge deler, du skal få en e-post fra Saga når noen svarer på en kommentar 🔔😄
- Fantastisk! Tusen takk 😀
- Kan jeg komme med flere ønsker/forslag her? Skulle gjerne hatt en mulighet til å velge å "subscribe"/melde meg på varslinger på foruminnlegg skrevet av ANDRE hvis jeg er interessert i å lese svarene som kommer inn. Vil Saga oppdateres etter hvert? Jeg opplever noen utfordringer med minnet hennes. At hun blander sammen ting, roter og glemmer ting som har blitt diskutert (selv helt nylig). Og selv om jeg korrigerer det også.
- Takk for tilbakemelding, nå har vi økt "minnet" til Saga slik at hun skal huske bedre 💪🏼 Ang. mulighet for å melde seg på foruminnlegg skrevet av alle så synes jeg det er en god idé, vi tar med oss innspillet videre! 🙏🏼