Önskelista

Här är några önskemål/synpunkter från mig 🙂 1. När vetegroddsolja ingår i alla recept blir det svårt att använda dessa dieter annat än sporadiskt. Den är svår att få tag på och blir väldigt dyr för en medelstor hund. Jag älskar Peludo, men det skulle vara trevligt om tillskotten fanns tillgängliga även på andra ställen (utan att behöva beställa från utlandet). Kanske borde detta anges innan man köper ett abonnemang, eftersom jag hade intrycket att recepten på portalen skulle innehålla lättillgängliga ingredienser. Alternativa kosttillskott skulle vara jättebra! 2. Flera ingredienser anges efter vikt efter tillagning. Detta gör det mycket mer besvärligt än nödvändigt. Jag såg ditt svar på ett av recepten där du skrev att man kan multiplicera mängden kött med 1,25 (?), men det hade varit mycket bättre om råvikten hade angetts från början. Man får snabbt mycket extra ris, till exempel 😅 3. Det skulle vara trevligt att ha en funktion för att ge tummen upp/tummen ner till andra medlemmars frågor under recepten. Annars vill jag tacka er för en mycket trevlig portal!

• Tack så mycket för din hjälpsamma och genomtänkta feedback, vi uppskattar den verkligen! 😊 1. Vi håller helt med om att utbudet i Norge tyvärr är dåligt. Recepten är utformade för att användas i flera länder, och vi hoppas att tillgängligheten i Norge kommer att förbättras med tiden. Det är möjligt att ersätta vetegroddsolja med vitamin E-tillskott (tabletter), men dessa är mycket mer koncentrerade och därför svårare att dosera korrekt. 2. Det finns en teknisk anledning till att vissa ingredienser listas efter tillagningen, men jag förstår att detta är besvärligt i praktiken! Vi arbetar nu på en lösning där rå-/torrvikt också kommer att beräknas och anges, så detta är på gång 🚀 3. Mycket bra förslag! Noterat och vidarebefordrat till utvecklarna 😊 Återigen, tack så mycket för dina värde…