köp av sej
Har någon hittat det bästa alternativet för sej? Jag har använt First Price tidigare, men han behöver så mycket att det blir ganska många förpackningar... Jag har sett att Rema har en 2 kg-förpackning, men jag undrar vad ni har hittat som den bästa lösningen? Eller om ni känner till ett billigare ställe! Helst en utan ben, eftersom jag har försökt ta bort benen från fisk som jag själv har fångat, men jag är inte särskilt bra på det😅
- Hej Vi använder också First Price, Extra eller vad som än är billigast i frysdiskarna. Ja, det blir många förpackningar, men det är definitivt det billigaste alternativet (billigare än att köpa direkt från fiskhandlaren) och de är ganska lätta att stapla i frysen. Jag undrar om vi så småningom kommer att behöva köpa en frys bara för hundmat, stor hund = mycket mat :) Jag tror att det kommer att gå bra, eftersom det vi sparar i veterinärkostnader nu kan gå till en ny frys i första omgången :) Önskar oss alla lycka till
- Det låter som att du är på rätt väg! Vi köpte faktiskt en extra frys (100–200 liter), och det gjorde livet mycket enklare 😅 Fortsätt så, och lycka till! ☘️💛
- Rema 1000:s sei är ännu billigare än First Price. Jag köper i block, har inte sett att de har det i påsar, måste kolla upp det.
- Åh, det visste jag inte, tack för tipset! Jag måste ta mig till Rema 😃