Ämnesetiketter

Jag skulle vilja ha en funktion med ämnestaggar som tar bort vissa recept med dessa taggar. För oss som har allergier/intoleranser skulle det vara bra att kunna ta bort alla recept med till exempel fisk, kyckling och nötkött från urvalet utan att behöva gå in i receptet. En intoleranstagg, om man så vill😉 Det sagt, finns det för närvarande väldigt få recept utan fisk, kyckling och nötkött. Jag skulle också vilja se fler eliminationsdieter när det är möjligt🤗 Fantastisk plattform😍 Älskar att diskutera saker med Saga🐕

• Det är lustigt att du säger det, för jag har föreslagit exakt samma sak till utvecklaren 😅 Jag håller helt med om att det är mer logiskt att ha det så, så jag kommer att ta upp det igen vid nästa möte! 💪🏼 Jag skriver ner fler recept utan fisk, kyckling och nötkött, och jag planerar också att skapa fler recept med en enda proteinkälla i framtiden 🙌🏼 Tack så mycket, det är väldigt roligt att höra! 😁 Saga är smart 🤭
  • Så spännande! Fantastiskt att få fler recept med ett enda protein!
  • Jag ser också fram emot fler recept med en enda proteinkälla, inte för att jag har en hund med allergier, utan för att jag har begränsat utrymme i frysen för att förvara ett stort antal ingredienser. I dag är hälften av min frys fylld med hundmat 🐶 ❤️ Annars vill jag bara säga tack så mycket för allt arbete ni lagt ner på denna underbara portal 🌹
  • Väldigt kul att uteslutning av taggar nu är på plats :D Ville bara säga att receptet: Ask special: Chicken & Coast, dyker upp även om jag utesluter kyckling och fisk :)
  • Visst är det så! 😄 Tack för informationen, jag ska vidarebefordra det till utvecklaren 🤓