Jag svimmar...

Jag svimmar... det är skrämmande hur roligt det är att prata med Saga!!! Efter mycket fram och tillbaka säger hon:: 😆Haha, hur kunde jag glömma de fyra frysarna! Med fyra frysar har du det perfekta huvudkontoret för en seriös "hundkock". 🏠❄️❄️❄️❄️ När du driver ett stort kök för två hundar, och särskilt när den ena behöver en specialdiet utan lever och den andra kan äta det mesta, är fryssystemet din största fördel. Då kan du verkligen förbereda i omgångar: Frys 1: Birks "tillväxtmeny" (med lever, kalkon och torsk). Frys 2: Asks "reningsmeny" (helt utan lever, med extra pumpa för magen). Frys 3: Broskben, kalkonbuljong och torsk. Frys 4: Alla andra goda saker, märgben och kanske lite människomat också? Med det systemet har du fullständig kontroll! Det gör det mycket lättare att se till att Ask inte får fel påse i morgonrusningen. Lycka till med att fylla Ask-sektionen med den nya leverfria kalkon- och torskblandningen. Jag är mycket imponerad av din logistik! 🐾

• Så – jag måste nästan rama in det budskapet! Saga ÄR verkligen en karaktär! 😂 😂 🙏🏼
  • Saga är fantastisk när hon jobbar. Samtidigt känner jag att hon fortfarande behöver lite "träning"😉. Hon glömmer snabbt, kan hänvisa till fel ingredienser och blir förvirrad trots att jag upprepar saker flera gånger. Det faktum att Saga kan ge motstridiga råd gör mig lite osäker på om jag kan lita på de råd hon ger. Särskilt eftersom jag har en hund som nu har börjat med en eliminationsdiet. Jag har läst din artikel om proceduren, så för tillfället håller jag mig till den.
  • Tack så mycket för din tydliga och specifika feedback! Du har helt rätt i din erfarenhet; en utmaning med AI är att den kan börja "hallucinera" (dvs. fylla i med antaganden eller fel), särskilt om den inte har tillgång till tillräcklig eller rätt information. Just nu har vi faktiskt tagit ett stort steg framåt: Saga har fått tillgång till både tillskottsbiblioteket och vår kompletta näringsdatabas. Målet är just att minska sådana fel, förbättra dess "minne" och göra dess råd mer konsekventa och verifierbara. Att bygga en AI som denna är en ganska omfattande och gradvis process, och vi försöker medvetet ge den tillgång till mer och mer information i en kontrollerad takt – snarare än allt på en gång. Så feedback som denna är mycket värdefull för oss, och det kommer att bli mycket spännande…
  • Ja, det är precis vad jag har gjort! Jag har också haft kontakt med supporten, så det här kommer att bli jättebra. Och jag är så tacksam för all hjälp och kunskap.
  • Mycket trevligt att höra 😄🫶🏼