Artiklar om favoritmärken
Jag vet att detta inte gäller recept, men jag skulle vilja kunna markera artiklar som favoriter på samma sätt som recept om det är möjligt 😀
- Tack för förslaget, det var en bra idé! 💡 Jag ska vidarebefordra det till utvecklaren 🤓
- Bra! Jag skulle också vilja ha möjlighet att få aviseringar om någon svarar på ett inlägg du har skrivit, antingen på sidan eller via e-post. Det gör det lättare att hålla koll på saker 😊
- Nu när vi har åtgärdat båda problemen kommer du att få ett e-postmeddelande från Saga när någon svarar på en kommentar 🔔😄
- Fantastiskt! Tack så mycket 😀
- Kan jag göra fler önskemål/förslag här? Jag skulle vilja ha möjlighet att "prenumerera"/registrera mig för aviseringar om forumposter skrivna av ANDRA om jag är intresserad av att läsa de svar som kommer in. Kommer Saga att uppdateras så småningom? Jag har vissa problem med hennes minne. Hon blandar ihop saker, blir förvirrad och glömmer saker som har diskuterats (även mycket nyligen). Och trots att jag rättar henne.
- Tack för din feedback. Vi har nu ökat Sagas "minne" så att hon kan komma ihåg bättre 💪🏼 När det gäller möjligheten att prenumerera på foruminlägg skrivna av alla tycker jag att det är en bra idé. Vi kommer att ta hänsyn till ditt förslag! 🙏🏼